Eerste Nederlandse iPad-roman is gratis beschikbaar

Ivo Victoria – still uit de trailer.

‘Gelukkig zijn we machteloos’, de nieuwe roman van Ivo Victoria, verschijnt als eerste Nederlandse roman als ‘enhanced e-book’ voor de iPad. Naast het e-book bevat deze speciale iPad-uitgave onder andere een luisterversie van het boek (ingesproken door de schrijver), een videodagboek, videofragmenten met korte verhalen, geluidseffecten en meer.

Vanaf vandaag tot 6 oktober is het boek gratis te downloaden. ‘Door het enhanced e-book gratis beschikbaar te stellen kunnen potentiële lezers kennismaken met mijn roman. In die zin zetten we de iPad-uitgave ook in als een marketingtool,’ zegt Ivo Victoria. ‘Mijn vorige roman heb ik via mijn website ook enige tijd gratis aangeboden. Dat heeft alleen maar een positief effect gehad op de verkoop van het papieren boek.’

‘Gelukkig zijn we machteloos’ is de tweede roman van Ivo Victoria. In 2009 verscheen zijn debuut ‘Hoe ik nimmer de Ronde van Frankrijk voor min-twaalfjarigen won (en dat het me spijt)’. Van dit boek werden meer dan 10.000 exemplaren verkocht.

De trailer van het boek:

Geef een reactie

